2012/01/29

Om hemma.

Och som om det vore en total nyhet det där med att det snart kommer ett barn.
Fick barnmorskans ord i tisdags mig att känna att shit!
Bäst att fixa här hemma.




Så jag borrade i väggar, satte upp saker som länge stått lutade mot diverse väggar.
Packade upp en massa saker i klädkammaren och tapetserade sista två dm tapet i sovrummet som vi bara låtit bero.
Sen i oktober.

(Och så passade jag på att fika en massa semlor, jag tänkte tydligen att man inte kan fika semlor när man fått en bäbis?).

2 kommentarer:

La mômes Old fashioned sa...

Ni har så fina saker hemma vad det verkar! Har också börjat boa in mig trots att det är 2 1/2 mån kvar på den här graviditeten. Igår började jag färgsortera våra böcker. Känns som en väldigt töntig sorteringsordning. Fast fin..

Joanna sa...

jamen vad kul att du tycker det!
jag är väldigt bra på att samla på mig, "du är lite för bra på att hitta fina saker som vi inte behöver" som min make sa en gång.

färgsortera är lika bra som något annat tycker jag, framför allt för ögat.