2011/12/14

Om var lingonen egentligen växer.

Kära Jokk,
inte är det på en myr iaf.

3 kommentarer:

emma_m sa...

jag störde mig så mycket att jag maila dem om det... till svar fick jag att reklamen skulle vara en rolig grej för oss tv-tittare o. ev. konsumenter... så rolig var det då inte tycker jag...

Anonym sa...

sånt missar undertecknad som inte har TV, men det låter ju som....någon inte har alla marknadsförare i kanoten ;-)

/annan

Joanna sa...

haha emma,
jag var också på väg, är ett stort fan av att mejla och fråga saker.

tanken är väl rätt kul, men för mig blir det iaf bara ett irritationsmoment när det är sakfel.
kanske är jag väldigt tråkig? och har en pinne någonstans?

men det hade ju kunnat vara andra sätt som gjorde det omöjligt för den där kvinnan att plocka lingonen, det behövde ju inte vara på ett sätt som är helt fel.

annan,
vänta du, du kan nog hitta den i pappersformat också!
blunda!