2011/12/09

Om småbitar och små skor.

Måste lära mig att inte chansa på skor.
Särskilt inte gamla sådana med utländska storlekar.
(Om någon har storlek 38 och väldigt smala fötter, kan ni ju höra av er. Eller till och med 39? Har inte kunnat kolla, eftersom de är så jäkla smala att mina fotvalv inte ens går ner.)



I sovrummet saknas då smala strängar tapet ovanför fönstret.
På vardera sida av den där vita plankan, man kan ana det längst till vänster i bild.
Men så länge jag håller garderobsdörren öppen ser man det inte, så vi är så gott som klara med sovrummet!
(Förutom golvlister och att alla beslag på garderoberna ska rengöras från tidigare färg, och att de övre skåpens dörrar måste målas, men så gott som! Vilken dag som helst nu.)

3 kommentarer:

Julia sa...

Fin tapet!

spunnet socker sa...

Fina skor! Och ja, jag har stl 38! Alltså: hint, hint!

Joanna sa...

tack julia!
jag är väldigt nöjd med den, och just till sovrummet, känns fint och mormor.

spunnet socker,
jag kan mäta dem lite närmre om du vill? hint hint…