2011/12/08

Om lite gravidpausunderhållning.




Ja jag känner inte riktigt motivation att fotografera mig nu.
Jag har svarta tights, svarta stödstrumpor, och stor tunikaaktig sak från Gudrun Sjödén, visserligen cerise, men fortfarande.
Det är samma varje dag.

Bjuder därför på tre inspirations(?)bilder från förra gången.

Lite mer beklämd ser jag nog ut, och var det nog också, herregud den där hettan.
Annars var det väldigt härligt att kunna cykla mig till ställen.
Inte för att det på något sätt var smärtfritt, men vad var alternativet?

2 kommentarer:

Lisa sa...

fina du!

Anonym sa...

Jag känner verkligen med dig. Mina graviditeter var också riktiga helveten mot slutet. Svullnad, foglossning, domnade armar och händer, svårt att sova, svårt att röra sig. Med andra graviditeten hade jag gått ner sjutton kilo två veckor efter förlossningen... Det är tur att man VET att det tar slut, annars hade åtminstone jag blivit spritt, språngande GALEN!
Håll ut!!