2011/10/11

Om de nya inredningsögonen.

Detta med att äga sin egen bostad.
Det har gett mig ett helt nytt sätt att bläddra i inredningsmagasin.





Helt plötsligt kan ett vackert badkar som detta vara en möjlig investering.
Och inte bara något man tänker "nej, för det orkar jag aldrig släpa med mig inför nästa flytt" om.

Dessutom måste jag nog göra lite mer som Maria Montazami.
Tofsar på nycklarna till vilket skåp som helst känns som en höjdare till detalj.
(Om man håller sig inom någon slags gräns, blir det tofsar från tofsarna har man nog tagit det ett steg för långt.)


PS.
Min mobil tar skamligt dåliga bilder, men det görs inga uppdateringar av mjukvaran längre.
Skaparna tycker väl att telefonen borde ha övergetts för länge sedan, den är ju ÖVER ETT ÅR GAMMAL.

2 kommentarer:

spunnet socker sa...

Jag känner helt plötsligt ett enormt behov av att skaffa tassles till mitt PS-skåp. Varför har jag inte kommit på det tidigare? Fantastisk piff, ju!

Joanna sa...

eller hur!
och jag känner ett behov att köpa ett ps-skåp så att jag kan köpa några tassles att hänga där.