2011/09/16

Om vanliga människor.

Fastnade på Elle-redaktionens bloppis.
Som att jag ville se hur "de" klär sig, "de" – människorna i branschen.
Jag har en liten aning om hur jag vill klä mig, men jag når inte fram, jag fastnar alltid för det lite mer skrikiga och lite mer annorlunda.
Även när jag tänker att jag ska tona ner och vara "klassisk".
Vips har jag vägt upp med fem stora broscher.
Men vadå "de". Då är ju jag lika gärna en "de", men tycker tydligen inte att det räknas.

Iaf.
Tänkte "de är helt vanliga människor" för där fanns storlek 40 och 42 på kläderna.
Ha!
Och sen våndades jag lite över hon med skostorlek 39 som hade så bra smak men alla skor var så klart redan sålda.
Våndades för att jag ville ha, men även för att jag tänkte att det var lika bra.
När tankarna "vill ha" och "lika bra" ska samsas blir man helt yr.

Bra smak hade många av dem.
De där "vanliga" människorna på Elle.

Inga kommentarer: