2011/05/10

Om dagens lista.

Dagens klädsel: 22 grader 07.15 och jag tänkte "man bara kan inte åka till jobbet i bikini".
Det blev en ärmlös tunn klänning (så tunn så den kräver underklänning likamed dubbla lager likamed skitdumt).
Dagens lunch: Var så trött och oinspirerad att jag helst hade jobbat vidare. Tog mig till slut i kragen (hade ingen, men bildligt ni vet) och åt gravad laxrester från i går. Framför datorn.
Dagens tråkigaste: Min mamma åker till Gotland ikväll (hon har hälsat på oss).
Dagens roligaste: Att upptäcka att en jag beundrar länkar till min blogg. (Jag: Ååh! Hihi.)
Dagens längt: Torsten! (Alltid, förvisso, men i dag kanske lite extra.)
Dagens avslöjande: När filmen Music & Lyrics kom blev jag helt besatt av låten "Pop goes my heart".
Den blev den mest spelade låten på mitt födelsekalas det året.


Inga kommentarer: