2011/04/11

Om de godaste kolorna i världen.


För de smakar som mormors knäck.

En av de fina presenter vi fick bara för att vi gift oss.
Förstå hur glad jag blev över allas omtanke!
Glada för vår skull, det värmer extra i hjärtat.

En kompis skickade dessa från Pärlans konfektyr och min make fick inte smaka en enda.
Eller jag lämnade några stycken och sa att vi fått en present.
Men när han inte ätit upp dem efter en halvtimme kunde jag ju inte annat än dra slutsatsen att han inte ville ha.
Så jag åt upp resten också.

De är oerhört beroendeframkallande, blotta bilden av dem får mig att vilja ha mer!

6 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

åh så fina!

Angeliqa sa...

Så fina med pappret och asken.

lisa sa...

tjusiga!

Sanna sa...

Mmm dom såg supersmarriga ut! <3

Mysig blogg!

Kraaaam
Sanna

jessica sa...

fint att du fått smaka på våra fina kolor! jag jobbar numera på pärlans, världens bästa jobb.

kram kram!

Joanna sa...

amanda,
och goda!

angeliqa,
det kändes onekligen lite extra exklusivt.

lisa,
verkligen.

sanna,
de var så obeskrivligt goda.
och tack! kramkram.

jessica,
ja det känns bra att nu veta smaken på det jag har sett på så många bloggar.
med i asken fick vi ett fint ta en kaffe och få en kola-kort, så nu gäller det att ta sig dit också.
jag vill ju ha mer kola!

kram!