2011/02/23

Om en onsdag med mkt att göra.


Jag har postat paket och skickat brev en massa massa brev.
Jag sprang ärenden på lunchen och magen knorrade av hunger igen redan vid halvtre.
Hade korta möten på jobbet och mötte en vän för lite middag och samtal.

På morgonen såg jag gradantalet ute och tog på mig tre koftor samt benvärmare (se bild ovan, dock minus en kofta).
Nu har jag grava abstinens efter min son en timme på morgonen är alldeles för lite på en dag.
Ändå tänker jag lägga mig i ett enskilt rum med öronproppar instoppade.
För att få sova.
Åh sömnen så ständigt välkommen den ändå är.

2 kommentarer:

Lisa sa...

tjusiga du. <3

Anna sa...

Och vilka trevliga brev sen!
Fantastiskt skoj att få!
Eller jag antar ju att det var såna fina med härligt innehåll som det som anlände hos oss.