2010/10/28

Om separationen och om kaninblomtröjan.


Torstens nya tröja.
Kaniner och blommor han verkar gilla den den har glitterstenar i sig dessutom

I eftermiddag skiljs vi åt.
Så konstigt det känns jag har inte funderat så mkt på det tidigare.
Men i går när jag och mina vänner bestämde.
Vilken tid vi skulle ses på flygplatsen och jag tänkte efter när jag skulle åka hemifrån.
Då.
Just när jag tänkte då har Torsten förmodligen just badat och ska äta sin välling.
Kom magknipen kom separationsångesten.

Inte har jag varit ifrån honom så många dagar någonsin.
Flera dagar, många timmar, men aldrig så många på samma gång.
Det går bra.
Jag kommer att ha roligt.
Så oerhört roligt åh pirr i magen av blotta tanken!
Men när jag kommer hem kommer jag att springa uppför alla trappsteg.
Och krama honom i timmar.

2 kommentarer:

Lisa sa...

superfin tröja!

Joanna sa...

och mjuk är den också.