2010/06/07

Om fortsättningen.

Man skulle kunna tro att jag hade tusen bilder att visa er.
Tusen ord att skriva.
Jag har egentligen det.
Nästan.
Men min energi försvann någonstans mellan Gästrikland och Hälsingland.
Eller om det var på väg ut till Hägerstensåsen med alla väskor inlåsta på Centralen.
Och ett försök till att 40-års-kalas-fixa mig på toaletten direkt efter ankomsten från Gävle.

En vecka ledigt gav mig chansen att koppla av hjärnan och andas djupt.
Jag är inte riktigt redo att sluta med det.
Därav den ofantliga tröttheten som nu infunnit sig i mig.
I mitt huvud i mina ögon i min totala obryddhet att nya tavlorna hängdes upp lite snett.
Eller att mina skor är en storlek för stora och scarfen som skulle värma mig mot morgonluften.
Fortfarande hänger runt halsen.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Ta hand om dig! Kram!

Joanna sa...

tack bästa ingrid.

Ingrid sa...

Var så god, bästa Joanna!