2010/03/31

Om Bvc och en WC.



På vår Barnavårdcentral har de så tjusiga möbler.
Soffor och stolar i vitt och orange jag undrar vem som gjort dem?

Och i fredags.
Var jag på boksläppfest tyckte att jag matchade toaletten nåt så oerhört.
Men så här utan två öl i kroppen.
Kanske det inte var fullt lika fantastiskt men jag har iaf.
En fin blus ett fint halsband och en underbar jacka ja! Garden collection!
Hade fattat fel, men går man i en hm-butiken veckan innan och ser exempelvis jacka, klänning, blus från nämnda kollektion.
Då är det lätt att tro att den haft sin premiär.
Att man missat sina godbitar.

Men så var alltså inte fallet i morgon går jag tillbaka till jobbet.
Någon måtta får det lov att vara.


Blus second hand i Gladsax,
halsband H&M
jacka, H&M Garden collection.


3 kommentarer:

spunnet socker sa...

Fruktansvärt fin soffa, åh! Jag har pysslat ihop en kökssoffa som jag är mycket nöjd med. Jag köpte en vitmålad spjälsäng på loppis och monterade allt utom ena långsidan. Sängbotten monterades på högsta läget - det blev perfekt sitthöjd! Spjälorna sågades av på den sida som blev över och bjälken monterades längst ner för extra stabilitet. TIll madrassen sydde jag ett överdrag av ett tjusigt tyg. Nu har jag en liten nätt kökssoffa som matchar finfint till mina loppisfyndade pinnstolar. Och mitt kök är hundra gånger mysigare än innan!

Anonym sa...

Angående soffan, formgiven av Björn Dahlström!

http://www.ncmobler.se/article.asp?article_id=257&infogrp_id=29

Joanna sa...

spunnet soscker,
den låter oerhört fin!
jag vill se!

anonym,
tack!
tack tack tack! jag visste väl att det var någon som kunde ge mig svaret.