2009/12/21

Om äcklet i bild.


Nu har jag skickat ett mejl.
Till både vd och vice vd.
Där jag berättar hur det kändes för oss att flytta in i deras lägenhet.

Och så bifogade jag en pdf.
9 sidor, 18 bilder, det fick räcka till och med jag blev less.
Men tro inte att 18 bilder var det enda vi hade.
Materialet är näst intill outtömligt i kväll åker vi dit och ser om vi kan bo där.

Man kan ju klicka på bilden om man vill så ser man bättre.
Det är en massa äckel jag ville inte göra den större för sånt snusk.
Ska vi inte ha här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mummmms!
De som vi köpte vår lägenhet av hade inte heller städat så noga (kylskåpet stank rutten fisk), men så där illa var det faktiskt inte.
Åh! Jag lider med er, hoppas, hoppas ni får kompensation.
/annika

Sussi sa...

Nämen jösses! *brrrr*

Hanna sa...

hu.

Joanna sa...

annika,
det är helt sanslöst hur folk inte fattar vad städning innebär.
inte ens städfirman som varit här fattar det.
kladdet på väggarna är kvar, på listerna, lite mot kylen, gammalt fett i taket och längs listerna.
är man en städfirma då?

sussi,
visst ser det mumsigt ut.

ms,
mums.