2009/07/07

Om annat.


Hej.
Jag har lite tråkigt.

Eller, jag är otålig och tänker att sommaren borde ta slut någon gång.

I dag steg jag upp sju och dukade fram frukost.
Till en gäst som stannade blott en natt.
Sen susade han vidare mot Uppsala Västerås Gbg och på fredag.
Åker han till Kina.


Vi har skruvat ihop ett skötbord.
Och fikat eftermiddagsfika och jag sydde lite på ett överdrag till en bilbarnstol.
Min käraste har diskat tre gånger i dag.
Och hämtat vatten åt mig kanske tio gånger.

Jag har badat och har sedan länge förlorat sikten.
Av mina fotknölar.
Jag läser Doppler av Erlend Loe n
u ska jag se Morden i Midsomer.


Bildfixare härifrån.

2 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

åh vad roligt, tack för tipset!

Joanna sa...

haha ja du var inte sen att göra egna bilder.
det är roligt jag fastnar lätt i såna sidor.