2009/07/10

Om en tävling.


Nyheter 24 har en tävling.
Där man skulle illustrera sin favoritbloggare och nu kan man rösta fram vilken illustration.
Man tycker är finast.

Det var en rolig idé jag tänkte först.
Att jag kunde vara med.
Men det var lite knappt om tid och ont om ork.
Så jag nöjer mig med att rösta.

Fast jag blev inte överväldigat imponerad av illustrationerna hittade faktiskt bara tre.
Andra var okej, några inte alls i min smak.
Men tre var extra fina.


Bilder från tävlingssidan, Underbaraclara ritad av M Koski, Olivia ritad av Michaela Larsson och
Johanna Öst ritad av Lina Eriksson.

2 kommentarer:

Stina sa...

Den tredje bilden är riktigt vacker.
Det fanns flera fina, genomtänkta och välarbetade. Men alldeles för många som bara var ihopsatta fotografier, kanske något photoshopade. Det kan ju bli bra kanske, men det blev det inte.

Joanna sa...

ja precis, det var det jag reagerade på.
att det var så många som bara fått lite photoshop-filter på sig.
jag älskar photoshop-filter man kan göra saker riktigt snyggt med dem.
men jag fann inget sånt där.