2009/06/29

Om ett radioprogram och en programpunkt.

I dag ska man lyssna på radio.
11.02 närmare bestämt då får man svar på alla sina frågor.
När det kommer till relationer.

Marie Björk leder Förmiddag i P4 Gävleborg och i dag är det Relationsrundan.
Man kan mejla frågor om man vill formiddag.gavleborg@sr.se,

Och eftersom jag ska vara med i panelen så vet vi ju alla redan nu.
Att det kommer bli ett lyckligt Gävleborg hädanefter.
Med alla mina kunskaper jag säger bara grattis Gävleborg.
Grattis!

2 kommentarer:

Bonnieto sa...

oh så kul! tyvärr missade jag det, men man kanske kan lyssna igen?

Joanna sa...

det kan man nog med all säkerhet göra.
dessutom skrev jag att det började halvtolv men det började redan elva.
gravidhjärna kan jag skylla det på men jag vet inte hur länge det håller.