2009/03/24

Om våren och vintern och om endel annat.


Det är minus åtta grader i dag.
Och snön yr och trots att man är lika medveten varje år.
Om att våren inte kommer utan några bakslag av snöstorm blir man lika irriterad.
Varje år.
När bakslagen som vanligt kommer.
Jag var nära att vända om till sängen när jag insåg situationen.

Myrornas ska öppna i Gävle igen.
1 april i en fin gammal biograf mitt i stan.
Det blir fint, i morgon ska jag dra en visdomstand jag är mkt nervös.


Blus Kupan kjol Indiska sol från i fredags.

3 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

Får hoppas myrorna där har någorlunda humana priser. här i sthlm är det typ 175 kr för en nopprig tröja...

drog ut en visdomstand i somras, var ganska oförberedd då jag kom in akut och tänkte jag får antibiotika men icke, den drogs ut. jag var mest rädd att sprutorna skulle göra ont då jag aldrig fått nån innan men dom kändes inte alls. sen fick jag min tand i en liten burk ;D

Charlotte Tollstén sa...

Vilken vacker mage!!

Joanna sa...

betty lou,
det återstår att se.
tror dock att deras priser är någorlunda allmängiltiga.
i umeå är det också högre priser än förr.
det enda som egentligen är tokbilligt är ria.
kupan kommer inte långt efter.

charlotte,
tack!
vad fint att höra.