2009/01/16

Om en gravid och om en fin.

I dag.

Var en fin dag jag hade lunchmöte med en väldigt gravid.
Och fin.
Nöjesredaktör.

Hon hade en väldigt fin.
Och varm.
Jacka en sån skulle jag också vilja ha.

Sen drack jag varmchoklad med en fin vän och vi provade glasögon hon behövde nya bågar.
Och strosade på stan och åt något slags mellanting av lunch och middag.
Sen gick jag till två andra fina vänner och överlämnade en present.
Den ena av dem har gjort klar och haft disputation.
På sin D-uppsats hurra för duktiga henne.

Och sen bio en riktigt urusel film.
Som min älskade skulle recensera det var en komedi.
Jag skrattade en gång.
En enda.

Och nu skön kväll i soffan med två filtar och en sambo.

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Har fulgt med på bloggen din en stund men har ikke lagt igjen noen hilsning så nå tenkte jeg at det var på tide!
Bli så inspirert av å følge bloggen din!Opptatt av mote men langt ifra så gjennomført lekker som deg, du er jo flott uansett hva du har på deg...Naturlig vakker er vel det det heter :o)

Ønsker deg en deilig helg!
Hilsen Vibeke

fröken lila sa...

nu undrar jag vilken film det var för den ska jag dá alltsá inte gá och se.

Joanna sa...

vibeke jag finner inga ord!
tusen tack får räcka, även om jag känner mig mer glad än så över din uppiggande och inspirerande kommentar.

ha en fin helg du med.

fröken lila, bröllopsduellen.
jag ska inte avslöja den enda repliken som fick mig att skratta, kanske förstör jag enda chansen till skratt för andra då.