2008/12/18

Om en noggrann Joanna.




Modereportaget.
Som kommer senare.
Förberedde jag mig så till den grad för.
Att jag till och med gjorde någon slags provsminkning på mig själv.
Så att jag visste hur jag ville ha sminket.

Det blev:
Barbiestilen.

En gång var jag sminkös på en teater.
Det är.
Inte alls samma som att sminka till ett modereportage.

Vi fotade.
I de mest fantastiska miljöerna särskilt på ett ställe.
Där man inte går in hur som helst.
Ville jag stanna och dokumentera in i minsta dörrknopp för så vackert var det.

9 kommentarer:

fröken lila sa...

spännande!!!!

Joanna sa...

tack!
och: eller hur!

B-b-b-etty sa...

ljuslampetten (?) ser helt gudomlig ut

Joanna sa...

ja det var den.
det var faktiskt en helt redig enmetersljusstake.
en i varje fönster, de var helt fantastiska.

Anonym sa...

Den ögonskuggan går inte av för hackor.
Skulle kanske ta mod till sig och prova...
...kanske på nyårsafton, då det är tillåtet att var wild n'crazy.

iLLi sa...

Weehow!Det var verkligen Barbietema på den ögonskuggan! :-)
Turkost och bling bling, kan inte bli bättre.... ;-)

Joanna sa...

moster åsa det tycker jag definitivt att du ska!
det skriver jag även i repet, att är det någon dag man ska dra på stort med glitter.
då är det nyårsafton.

lina, skulle du sett de rosa läpparna till den turkosblå ögonskuggan.
då hade du smällt av av lycka.

Miss Rascal sa...

Ohhh! Nice eyeshadow!

Joanna sa...

visst är den!
men egentligen är det tre ögonskuggor och ett lager glitter.
mkt avancerat, jojo.