2008/11/07

Om arbete.

Jag jobbar hårt hinner inte tänka mode.

Men detta kan jag konstatera:
- Sex and the city verkar få en uppföljare på filmen.
- Om inte ens en vecka släpps Comme des Garçons H&M-kollektion (är den mer hypad än fin?)
- I morgon kan man gå på modevisning på Goya (i Gävle).

- Och nu måste jag fortsätta arbeta det handlar bland annat om bilderna nedan
Tänk hur hiphopare såg ut på 80-talet först skrattar jag lite men sen.
Tycker jag fan de ser riktigt tuffa ut.
(Minsann, lite mode lyckades jag ändå klämma in i hjärnan.)


Afrika Bambaataa, vissa säger att han är hiphopens gudfader.

2 kommentarer:

Miss Rascal sa...

He rules!
My Rabbi friend in Brooklyn and I call each other from time to time for a sing-a-long. :))

Don't tell anyone. :P

Joanna sa...

haha, nej jag ska inte yppa ett ord till någon.

jag är fast för de tidiga 80-tals-grejerna.
gärna med tillhörande härlig 80-tals-video med alla bildeffekterna som bara vaaar så tuffa på den tiden.