2008/10/06

Om helgen i Umeå.

I helgen har vi alltså varit i.
Umeå!

Familjen samlades och jag firades.
Det regnade som tusan och jag hade gärna stannat längre.

Saker jag gjorde:
-Träffade kusin (han fyllde 30 år en dag före mig)
-Drack kaffe på min brors jobb han är kock en duktig sådan
-Köpte varmare vantar så fort affärerna öppnat första dagen vi var där
-Gjorde klart skoluppgifter över en pizza
-Hade häng på pub som när jag bodde där såg helt annorlunda ut, med två bröder, två flickvänner, en pojkvän och en kusin
-Fikade med kär vän
-Gosade med söta och roliga syskonbarn
-Träffade stor del av släkten och hade fint kakkalas
-Köpte fina skor på rea på H&M (se bild ovan)
-Hittade fina kläder på Myrornas

Saker jag inte gjorde:
-Åt rullpizza
-Fikade på NK (det var alldeles för mkt folk) (se bild ovan, inte på trängseln men på trappupgången)
-Fikade på Schmäck
-Var inne på Kii
-Gick till Slumpen
-Var på Ålidhem och Tomtebo
-Gick ut och dansade
-Var där i fem dagar till.

3 kommentarer:

Susanna sa...

Åh, jag ÄLSKAR Kii! Hur var det där - fina grejer som vanligt?

Och Sckmäck... Nu längtar jag till Umeå!

Joanna sa...

men susanna jag var inte där.
det stod ju under sakerna jag inte gjorde.
för jag hann inte göra allt.

men jag saknar också umeå och nu spelar de trollflöjten tänk om du och jag hade bott kvar då kanske vi varit med i den. ack ack.

Susanna sa...

Åh, jag förblindades helt av det gyllene sken som omgav orden Kii & Schmäck... :) Vad skulle jag inte ge för en dag eller två i Umeå?

Och "Trollflöjten" - det är klart att vi hade varit med i den!