2008/08/28

Om dagens: DET STAVAS PARIS.

Idag åker jag till Paris.
Och det här är egentligen allt jag har att säga om det: IIIIIH!

Jag bloggar nog inget därifrån (jag har dock några tidsinställda inlägg så att bloggdagarna slipper kännas så tomma).
Jag tänker att jag istället ska uppleva staden och njuta av vännerna.

Men det här är naturligtvis vad jag kommer att ha på mig, som ett litet smakprov liksom.
Alexander McQueen utanför Pompidou (det är nära där jag ska bo).
Och Prada framför Triumfbågen.
Oh la la jag kommer att se fantastisk ut.


Bilder från bloggbilder.aftonbladet.se, www.galinsky.com, www.vogue.co.uk och Photo Booth från min egen dator.
Eller jag menar le dator.

4 kommentarer:

fröken lila sa...

ohhh, nu blir jag avundsjuk. jag har aldrig varit i paris!!

Anonym sa...

jag har precis hittat din blogg och hann tänka "näää... inga inlägg" innan jag såg de tidsinställda du puffrade för. det måste vara ett gott betyg!

hoppas du har en fantastisk resa, jag har alltid velat åka till paris.

Pia Wester sa...

Så orättvist! Have fun :-)

Joanna sa...

hanna från göteborg, så väldigt väldig roligt att höra!
det var sannerligen ett gott betyg.

och tack alla avisar, jag har redan mkt roligt.