2008/07/28

Om Österlen och om packning.

Vi åker tåg igen.
Efter förseningar och ofrivillig strandning i Sthlm.
Men nu åker vi och vi är borta i två veckor och jag skriver inte lika mkt på bloggen då.
För det finns inte gott om internet i Skåne ni vet hur det är i Danmark.
Nej jag skojade men det kommer väl ett om dagen i alla fall.

Jag försökte packa så bra som möjligt.
Så lite som möjligt.
Så kombinerbart som möjligt.
Det är intressant sa jag med gäll frustrationsröst igår när väskan inte ville gå igen efter bara halva packningen.
Jag kan plocka ihop kläder till andra som ska matcha inte bara dem utan de andra kläderna i modereportaget.
Kläder som ska visa en viss stil och som inte är för svårburet.
Men packa mina egna kläder till min egen semester.
Det kan vjag banne mig icket.

Inga kommentarer: