2008/03/17

Om karate.

Hi-ya säger jag med den tjusigaste karatesparken norr om Dalälven.


I lördags.
När vi gick ut för att dansa.
Var jag både en film och en målning.

Men det kan nog vara alldeles för långsökt och kanske är det bara jag som tycker det är underhållande.

Skorna var billiga och från La Redoute.
Kjolen var från ett kostymförråd en gång för länge sen.
Och den vita boleron från Noa Noa.
Är som en vit pion det ska jag visa i ett annat inlägg.


(Obs obs ni observerar skorna och förstår smärtan va?
Varsågod och tyck synd.)

6 kommentarer:

Drömma-Lotta sa...

Vansinnigt Sinnigt Vacker :-o

Avundsjuka kramar
/Drömma Lotta

Joanna sa...

tack lotta!
dina komplimanger gör mig fnittrigt glad varje gång.

Drömma-Lotta sa...

Detsamma ;-)
Och det sköna är att det är roligast att ge komplimplimanger och småflörta med tjejer.
Dels för att vi behöver få höra mera vilka underbara varelser vi är och är SÅ värda det, + för att det iallafall för min del är helt "safe" att göra så :0)

Joanna sa...

indeed lotta.

Åsa sa...

Frisyren är imponerande, och att du fixar den själv dessutom, helt otroligt.

Joanna sa...

tack åsa!
men den är inte så svår egentligen.
inte när man har grundförutsättningarna och följer hårets naturliga lockar.
eller så är det för att jag har övat så länge som jag inte längre tycker det är svårt.