2008/03/03

Om när jag såg på teve.

De sista minuterna av melodifestivalen.
Såg jag.


Det här är vad jag har att säga om det:


1. Linda Bengtzing, dina kläder i år må ha varit bättre än tidigare år.
Men det säger egentligen mer om hur ofantligt hemska dina kläder tidigare år har varit.

Skotskrutig behå i glitter?
Där en tredjedel av kupan syns?
Hur tänkte du här?



2. Charlotte Perelli.
Du får mig att sluta älska paljetter och glitter.

Du får mig att drömma MARDRÖMMAR om paljetter och glitter.

Tack så mkt.

Inte.



3. Kristian Luuk.
Skägg är den fege mannens mustasch.

Du skulle rakat dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

linda bengtzing. hon har komplex för sina små små bröst. det är därför hon urskillingslöst måste visa upp dem när hon hittar en outfit där det är möjligt att puffa upp minus a-kupor. jag läste det någonstans. kanske kan det vara så.

Anonym sa...

Tack för att du skriver precis det jag tänkte...gräsligt och låtarna likaså.