2008/01/23

Om i ddag.

Hej hej bloggen.
I dag var jag helt galen.
Jag valde att matcha min bloggbild.
Den som syns även i papperstidningen och på arbetarbladet.se.
Så att hela jag blir ett varumärke för modebloggen.

Då kan alla känna igen mig och välja att komma fram och berömma mig eller bara mejla mig sina dyrkningar.
Det är valfritt.

Nej nu skojade jag.
Nej men allvarligt.
Man FÅR dyrka mig.
Nej nu skojade jag ju fortfarande.
Nej men allvarligt.

Man får.


Men du ser ju hur moderiktig jag är.
I mina skrikiga färger.
Noa Noa-tröja från förra julen, den är varm och bra att ha när vädret kommer på att det fortfarande är vinter och bestämmer sig för att bli kyligt igen.
Den har små puffar på axlarna och en vit smal spets runt halsringningen, det är sött.

Och kjolen är blank och fin och från H&M för flera år sen.
Det är fint när man blandar fina och grova textilier.

Nu ska jag dricka te och sen gå på gen-rep.
Hej då.

Inga kommentarer: