2007/11/30

Om jag ska gifta mig.

Nej det ska jag ju inte men nu hann min pojkvän sätta kaffet i halsen och min mamma och säkert min syster också ropa tjo-hoo!

Men om jag skulle det hade jag kunnat tänka mig en liknande stil som denna.

Jag förstår inte grejen med att alla brudar måste envisas med axelbandslöst.
Alla passar inte i axelbandslöst.
En klänning blir inte per automatik mer bröllop bara för att den är axelbandslös.
Eller fluffigt marängig (även om jag personligen nog måste erkänna att fluffiga maränger inte är mig helt emot.)

Guldskor med svarta detaljer, svart fjäderprydd huvudbonad
Vackert armband från Hultquist-Copenhagen i svagt rosa och guld.


Att ha svarta detaljer till det gräddvita tycker jag är synnerligen vackert.
Det tar ner marängkänslan lite.
Och en svart fjäderhuvudbonad istället för blajjig slöja eller tiara (hallå jag tänker inte leka prinsessa på min bröllopsdag, det lekte jag när jag var fem).


Bilder fån www.oli.co.uk.

Inga kommentarer: